کد آهنگ برای وبلاگ

کد ابزار پخش موزیک و صدا در وبلاگ

کد آهنگ برای وبلاگ

کد ابزار پخش موزیک و صدا در وبلاگ

آهنگ رضا جوان با نام لعنت به من

آهنگ جدید رضا جوان با نام لعنت به من
آهنگ جدید و فوق العاده زیبا با صدای شنیدنی رضا جوان با نام لعنت به من
  ترانه : شایان نقدی ، آهنگ : رضا جوان ، تنظیم : دی جی آرگون

  میکس و مسترینگ : علی امیری ، تهیه و تولید : نوای رسا

Reza.3 آهنگ جدید رضا جوان با نام لعنت به من

  

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Reza Javan – Lanat Be Man

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Reza Javan – Lanat Be Man


نظرات 2 + ارسال نظر
banez bazek جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 13:54

mamnon hshb

مرتضی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 12:25 http://persiannik.ir

سلام دوست عزیز وبسایت خیلی خیلی زیبایی داری دوست داشتی به سایت من هم یه سری بزن امیدوارم تو کارت موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد