کد آهنگ برای وبلاگ

کد ابزار پخش موزیک و صدا در وبلاگ

کد آهنگ برای وبلاگ

کد ابزار پخش موزیک و صدا در وبلاگ

آهنگ شهره با نام دوست دارم

  Shohreh - Dooset Daram


آهنگ جدید و بسیار زیبا از شهره با نام دوست دارم با دو کیفیت متفاوت

( ترانه : نرگس جعفری / آهنگ و تنظیم : امیر عباس حسن زاده )

 

DownLoad Music ................. MP3 320

شهره - دوست دارم

DownLoad Music ................ MP3 128

شهره - دوست دارم

 


نظرات 2 + ارسال نظر
متین چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 12:19 http://matin7777.tk

سلام اخبار جدید رءال مادرید را با وبلاگ matin7777.tk دنبال کنید عیدتان مبارک باد به امید دیدار

آوازه یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 16:54 http://www.avazehface.ir/

با سلام و تبریک سال نو .شما را دعوت میکنم به شبکه اجتماعی اوازه فیس(فیسبوک برای ایرانیان)یک تجربه جدید برای همه فارسی زبانان .از شما دوست عزیز خواهشمندم با عضویت خودتون تو این جامعه مجازی مارا حمایت کنید.عضویت شما باعث دلگرمی ما و تلاش بیشتر برای راحتی و ایجاد یک فضای مناسب و بی نقص برای استفاده هر چه بهتر از قابلیت های این شبکه هستش.با تشکر از توجه شما.
www.avazehface.ir این ادرس جامعه مجازی
www.avazehchat.irاینم ادرس چترومش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد